2019-2020
- Главная страница
- Օլիմպիական չեմպիոններ:Սպորտային մարմնամարզություն
- Մարմնամարզության դերը յուրաքանչյուր տարիքում
- 2019-2020 ուս.տարի
- Մարմնամարզական պարապմունքներ
- Մարզական ընտրությամբ և լրացուցիչ կրթության ծրագիր 2022-2023թ.
- Ձմեռային ճամբար. Հարավային դպրոց-պարտեզի մարմնամարզիկները մարզադահլիճում
- Ճամփորդություններ
- Նախագծեր, ծրագրեր
- Իմ մասին
- Առարկայական ծրագրեր: Անհատական աշխատաժամանակ
вторник, 25 декабря 2018 г.
суббота, 15 декабря 2018 г.
среда, 7 ноября 2018 г.
пятница, 26 октября 2018 г.
Նախագծերով ուսուցման շաբաթ
Հոկտեմբերի 22-26
Մարզական սպորտլանդիա Արևելյան ևՀարավային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանների միջև https://gspoyanruzan.blogspot.com/2018/10/blog-post_43.html
Հոկտեմբերի 30-ին մարմնամարզության դահլիճում դաստիարակների սեմինար պարապմունք
https://gspoyanruzan.blogspot.com/2018/10/blog-post_26.html Մարզական սպորտլանդիա Արևելյան ևՀարավային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանների միջև https://gspoyanruzan.blogspot.com/2018/10/blog-post_43.html
Հոկտեմբերի 30-ին մարմնամարզության դահլիճում դաստիարակների սեմինար պարապմունք
Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոնը՝ նոյեմբերի 5-9
Մարմնամարզության ծրագիր
Ծանոթություն մարմնամարզության դասի կառուցվածքի մասին.
Մարմնամարզության դասը սկսվում է շարումից,դարձումներ տեղում, քայլք,
վազք և ընդհանուր զարգացնող վարժություններից: Վարժությունները սկսում ենք պարանոցից և վերջացնում ստորին վերջույթներից:
Մարմնամարզության դասը բաղկացած է երեք մասերից`նախապատրաստական, հիմնական և
եզրափակիչ :
суббота, 13 октября 2018 г.
воскресенье, 26 августа 2018 г.
2019-2020թթ.մարմնակրթության ծրագիր 2019-2020թ.
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում ֆիզիկական դաստիարակության հիմնական նպատակը ֆիզիկապես առողջ, համակողմանի զարգացած, առողջ ապրելակերպի կանոններին տիրապետող մարդ ձևավորելն է: Մարմնակրթություն առարկան լուծում է հետևյալ խնդիրները՝
1.Սովորողների առողջության ամրապնդում և ճիշտ կեցվածքի ձևավորում
2.Շարժողական ընդունակությունների /արագաշարժություն, ուժ, դիմնացկունություն, ճկունություն/ մշակում
3. Տեսական գիտելիքների ձեռք բերում
4.Սովորողների մեջ՝ պատասխանատվություն, ընկերասիրություն, փոխօգնություն և այլ հատկանիշների դաստիարակում
5.Առողջ ապրելակերպի պահպանումը և վնասակար սովորություններից խուսափելը:
6.Ֆիզիկական վարժություններով պարբերաբար պարապելու պահանջմունքի դաստիրակում
Ընդհանուր տեղեկություններ մարմնակրթության և սպորտի, նրա նշանակության վերաբերյալ: Կոփման կանոնները և նշանակությունը:
1.Սովորողների առողջության ամրապնդում և ճիշտ կեցվածքի ձևավորում
2.Շարժողական ընդունակությունների /արագաշարժություն, ուժ, դիմնացկունություն, ճկունություն/ մշակում
3. Տեսական գիտելիքների ձեռք բերում
4.Սովորողների մեջ՝ պատասխանատվություն, ընկերասիրություն, փոխօգնություն և այլ հատկանիշների դաստիարակում
5.Առողջ ապրելակերպի պահպանումը և վնասակար սովորություններից խուսափելը:
6.Ֆիզիկական վարժություններով պարբերաբար պարապելու պահանջմունքի դաստիրակում
Ընդհանուր տեղեկություններ մարմնակրթության և սպորտի, նրա նշանակության վերաբերյալ: Կոփման կանոնները և նշանակությունը:
Մարզական ընտրությամբ և լրացուցիչ կրթության ծրագիր 2018-19թ.
Մարզական ընտրությամբ և լրացուցիչ գործունեության կառուցվածքը
Մարզական ընտրությամբ գործունեությունը և լրացուցիչ կրթությունը ապահովվում է սովորողի՝ մարմնակրթության և սպորտի մասին տեսական և գործնական գիտելիքներ:Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի մարզական կառույցների պայմանները թույլ են տալիս գործունեություն ծավալել սովորողների ֆիզիկական կուլտուրայի կարևորագույն ընդունակությունների զարգացման և կատարելագործման համար:
Մարզական ընտրությամբ գործունեությունը և լրացուցիչ կրթությունը ապահովվում է սովորողի՝ մարմնակրթության և սպորտի մասին տեսական և գործնական գիտելիքներ:Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի մարզական կառույցների պայմանները թույլ են տալիս գործունեություն ծավալել սովորողների ֆիզիկական կուլտուրայի կարևորագույն ընդունակությունների զարգացման և կատարելագործման համար:
ՄԱՐՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ 2018-2019 ուս.տարի
5 — 11-րդ դասարնների համար
դասի մասերը
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՉԱՓ. ՎԱՐԱԺՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՆԵՐԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆԸ
ՕՐԳԱՆԻԶՄԻ ՎՐԱ և ՆՊԱՏԱԿԸ
I ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆ
Քայլք,դանդաղ վազք 6-8շ. Օրգանիզմի համաչափ տաքացում
Ձգողական վարժություններ 2 րոպե
Արյան շրջանառության բարելավում, ողնաշարի ուղղում
Վարժություններ ձեռքերի և ուսագոտու մկանախմբերի համար 6րոպե
Շարժունակության բարելավում, մկանների ամրապնդում
Վարժություններ որովայնի և կոնքազդրի մկանախմբերի համար 4-6րոպե
ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՉԱՓ. ՎԱՐԱԺՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՆԵՐԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆԸ
ՕՐԳԱՆԻԶՄԻ ՎՐԱ և ՆՊԱՏԱԿԸ
I ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆ
Քայլք,դանդաղ վազք 6-8շ. Օրգանիզմի համաչափ տաքացում
Ձգողական վարժություններ 2 րոպե
Արյան շրջանառության բարելավում, ողնաշարի ուղղում
Վարժություններ ձեռքերի և ուսագոտու մկանախմբերի համար 6րոպե
Շարժունակության բարելավում, մկանների ամրապնդում
Վարժություններ որովայնի և կոնքազդրի մկանախմբերի համար 4-6րոպե
Մարմնամարզական ստուգատեսի համար տրվող վարժություններ:2018-2019թ.
1-2-րդ դասարան
1. Կատարել շարային վարժություններ, «Հավսար», «Զգաստ», «Ազատ» միասյուն շարքից, շարափոխվել
2. Քայլով մարշ տեղում և ընթացքից
3. Օղակի պտտում 30 վայրկյան
4. Ցատկեր ցատկապարանով 2 ոտքով. 1 ոտքով.
ՄԱՐԶԱԿԱՆ ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ԵՒ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆ 2018-2019թ
Մարզական լրացուցիչ կրթության հիմնական նպատակն է աշակերտների առողջության ամրապնդումն ու նպաստումը նրանց բազմակողմանի եւ ներդաշնակ զարգացմանը:
Լրացուցիչ կրթության ծրագիրը այն փաստաթուղթն է, որտեղ պետք է հաստատվի գիտելիքների, շարժողական կարողությունների եւ հմտությունների ծավալը, որը անհրաժեշտ է ձեռք բերել նախատեսված ծրագրով, ինչը հանդիսանում է նորմատիվ փաստաթուղթ տվյալ կրթական հաստատության համար:
понедельник, 18 июня 2018 г.
Ամառային բաց ճամբար
Հունիսի 18-22
Ազգարական երաժշտական պարապմունք դպրոցներում. հարսանեկան ուրախություն
բակային աշխատանքներ «Սեբաստիա» մարզադաշտերում
среда, 14 марта 2018 г.
Մարտ ամսվա աշխատանքները
Մարտի 14, 21, 28-Մանկավարժական աշխատողների շուրջտարյա դպրոց
Մարտի 7,16,23,30-Մեդիուրբաթ
Մարտի 1-30- ընտրությամբ գործունեության պարապմունքներ
Մարտի 26-30— Աշխատանքներ մարզադահլիճում,մարզադաշտերում, բարեկարգման աշխատանքներ Վահան Ասատրյան պուրակում
Մարտի 26-30— «Ուսումնական գարուն» նախագծեր։ «Մուտք կրթահամալիր» ճամբարներ, մարզական խաղեր ճամբարականների հետ,լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ:
четверг, 25 января 2018 г.
Մարմնամարզական ստուգատես 2018
22.01.18
9:30-Մելքոնյան Տաթև 1-ին դաս.-18սովորող,
Հյուսիսային դպրոց 4-րդ դասարան-18 սովորող, ղեկավար՝ Ռոզա Գսպոյան, Նաիրա Հարությունյան
Հյուսիսային դպրոց 4-րդ դասարան-18 սովորող, ղեկավար՝ Ռոզա Գսպոյան, Նաիրա Հարությունյան
10:00-Գասպարյան Լուսինե 3-րդ դաս.-16սովորող, մարզիչ՝Ռոզա Գսպոյան, Նաիրա Հարությունյան
10:30-Սմբատյան Գոհար 2:2 դաս.-14սովորող, մարզիչ՝Ռոզա Գսպոյան, Նաիրա Հարությունյան
11:00-Բաբուջյան Կարինե 2:1 դաս. . 14 սովորող
11:30-12:25 Խաչատրյան Սեդա, Մարիմյան Թամարա 5 տարեկաններ-25 սովորող
воскресенье, 14 января 2018 г.
Նախագիծ. Սպորտլանդիա Արևմտյան դպրոցում:1-3-րդ դասարան:
1-2-րդ դասարան
1.Փոխանցումավազք,արգելքների հաղթահարում /դրոշակ/:
2.Վազքով մոտենում են կանգնակներին, շրջում,շրջանցում են վերջին կանգնակը, վազքով մոտենում հաջորդ մասնակցին և կանգնում շարքի վերջում:Հաջորդ մասնակիցը վազքով ուղղում է բոլոր կանգնակները,շրջանցում և ետ վերադառնում:
3.Գլուխկոնծի առաջ,անցնել որոշակի տարածություն շրջանցել կանգնակը,վազքով ետ վերադառնալ,մեկնարկ տալով հաջորդ մասնակցին:
1.Փոխանցումավազք,արգելքների հաղթահարում /դրոշակ/:
2.Վազքով մոտենում են կանգնակներին, շրջում,շրջանցում են վերջին կանգնակը, վազքով մոտենում հաջորդ մասնակցին և կանգնում շարքի վերջում:Հաջորդ մասնակիցը վազքով ուղղում է բոլոր կանգնակները,շրջանցում և ետ վերադառնում:
3.Գլուխկոնծի առաջ,անցնել որոշակի տարածություն շրջանցել կանգնակը,վազքով ետ վերադառնալ,մեկնարկ տալով հաջորդ մասնակցին:
Подписаться на:
Сообщения (Atom)