среда, 30 января 2013 г.

կիսամյակային հաշվետվություն


                    
Բաց թողած ժամերի քանակը` ըստ դասարանների և դրանց լրացումը
Բաց թողած ժամեր չունեմ
Ունեցած թվային միջոցները, ինտերնետը                                                                    
բջջային հեռախոս/, համակարգիչ, ինտերնետ։
Բլոգի առկայություն (կցել հղումը), ստեղծման ամսաթիվը, մուտքերի քանակը

  

Ունեմ բլոգ  http://gspoyanruzan.blogspot.com/,  ամբողջովին հեղինակային է, ստեղծվել է հունվարի 5-ին,  2013թ։
 Ուսումնական նախագծերի ղեկավարում (թվարկում)
 
Ուսումնական նախագծերի մասնակցություն (թվարկում)

Մի խումբ մարմնամարզիկների հետ մասնակցել եմ փոքրիկ Դավիթիկի «Ատամհատիկի» արարողությանը

Մասնակցություն աշնանային ստեղծագործական հավաքին (նշել` նախագիծ, հոդված, արտագնա կլոր սեղանի կազմակերպում, արտագնա կլոր սեղանի մասնակցություն)
 
Հանրակրթական Դիջիթեքի հայտ (հղումը)
Հանրակրթական դիջիտեքին ներկայացրել եմ մարզական բլոգը

Առցանց քննարկումներին մասնակցությունը  (թվարկում` առաջարկություն, հետևում)
Հետևել  եմ առցանց քննարկումներին
 
 Մասնակցությունը mskh.am-ի, դպրոցի ենթակայքի աշխատանքներին (հղումներ)
Չեմ մասնակցել
 «Դպիրում», գիտական-մանկավարժականայլհանդեսներում հրապարակված աշխատանքները  (կցել հղումը, հղումները)
Հրապարակված  աշխատանքներ  չունեմ
Մասնակցությունը ուսումնական ճամփորդություններին,
http://mskh.am/am/22354
 Սեպտեմբերյան  արշավ
http://mskh.am/am/22951
 Ճանապարհորդություն դեպի Բուժական
http://mskh.am/am/22669
Արշավ դեպի Ծաղկաձոր


Մասնակցել եմ ուսումնական ձմեռային ճամբարին միջին և կրտսեր դպրոցներում

Մասնակցություն առավոտյան ընդհանուր պարապմունքին
Մասնակցել եմ

Մասնակցություն մեդիաուրբաթին
Մասնակցում եմ բոլոր մեդիաուրբաթներին
Կազմել եմ մարզական լրացուցիչ կրթության ծրագիր և ուսումնական պլան


                                                                                                                          Հոկտենբերի 30-ին ակտիվ  մասնակցել եմ նախադպրոցականների մարզատոնին, աշխատել եմ կրթահամալիրի  բոլոր դպրոց պարտեզներում, երեխաներին սովորեցրել եմ էստաֆետային և ազգային խաղերը ։









Ռոզա Գսպոյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий