Մարմնամարզական պարապմունքներ

Հիմնական նպատակն է որ երեխան ֆիզիկապես առողջ լինի,համակողմանի զարգացած,տիրապետի առողջ ապրելակերպի կանոններին:
  Մարմնամարզության պարապմունքների ընթացքում երեխաները ձեռք են բերում գեղեցիկ կեցվածք, ուժ, ճկունություն, ճարպկություն,արագաշարժություն,տարածության մեջ կողմնորոշման, շարժումների մեջ համաձայնեցվածության զարգացման, համարձակության, վճռականության, իր ուժերի նկատմամբ վստահության դաստիարակմանը:         
    Առաջին կիսամյակի վերջում կազմում եմ գրաֆիկ,այնտեղ նշվում է ամբողջ կիսամյակում կատարած վարժությունները:Պարապմունքի ժամանակ երեխաները մեկ-մեկ մոտենում են, կատարում այդ վարժությունները և գնահատվում է բալերով:
   
Ցուցադրական ելույթների ժամանակ ընտրում եմ լավագույն վարժությունները կատարող երեխաներին.կազմում եմ թիմ, որոնք  էլ մասնակցում են բոլոր միջոցառումներին:


Նյութի բովանդակությունը
չափավորում
Մեթոդական ցուցումներ

Շարում,հաշվարկ,զեկույց,դարձումներ տեղում,քայլք,արագ քայլք,վազք, վազք առաջադրանքով ազդրերը վեր բարձրացնելով,ձեռքերը գոտկատեղին:
Բացազատում միասյունից քառասկյան,բացազատում կից քայլերով.ձեռքերի տարածությամբ
Ը.Զ.Վ.
1.Ե.դ.հ.կ.
1.ձեռքերն առաջ
2.ձեռքերը կողմ
3.ձեռքերը վեր. Բարձրանալ ոտնաթաթերին
4.ձեռքերը ցած-աղեղներով դուրս

2.Ե.դ/ձեռքերը ծալած կրծքի առջևում,մատները միաձուլված
1-8դաստակի պտույտներ:

3.Ե.դ.ձեռքերը գոտկատեղին.
1.գլուխը առաջ
2.ե.դ.
3.գլուխը ետ
4.ե.դ.

4.Ե.դ.կանգ ոտքերը զատած, ձեռքերը գոտկատեղին.
1.իրանի դարձում աջ
2.ե.դ.
3.իրանի դարձում ձախ
4.ե.դ.

5.Ե.դ.հ.կ.
1.Կքանիստ ձեռքերը առաջ
2.ե.դ.
3.թեքում առաջ,կուրծքը հասցնել ազդրերին
4.ե.դ.

6.Ե.դ.ձեռքերը առաջ,ափերով ցած
1.Թափ աջով ձախին
2.ե.դ.
3.թափ ձախով աջին
4.ե.դ.

7.Ե.դ. ձեռքերը գոտկատեղին
1-2-ոստյուններ աջ ոտքին
3-4-ոստյուններ ձախ ոտքին
5-8-ոստյուններ զույգ ոտքին

   
3 շրջան






6-8անգամ







4-6անգամ




6-8անգամ






6-8անգամ





6-8անգամ




6-8անգամ







4-6անգամ
Ուշադրություն դարձնել ճիշտ կեցվածքին և հրահանգավորմանը:Հետևել շարքի հավասարությանը:





Հետևել ձեռքերի ճիշտ դիրքին,

3-րդ հաշվին նայել վեր:





Դաստակի պտույտները կատարել մեծ ամպլիտուդայով:
Հետևել,որ վարժությունը կատարեն հստակ:





Ուշադրություն դարձնել,որ դարձումները կատարեն լրիվ:




Կքանիստը կատարել խորը, թեքումի ժամանակ ոտքերը չծալել:


Ոտքի թափերը կատարել բարձր .աշխատել հասցնել ձեռքերին:





Ոստյունները կատարել բարձր, ոտնաթաթերին: 

ՈւՍՈւՑԱՆԵԼ  ԱԿՐՈԲԱՏԻԿԱ
1.Գլուխկոնծի առաջ
2.Կանգ թիակների վրա

ա/ Կքամստել, ձեռքերը դնել առաջ հատակին,դնել ծոծրակը և գլորվել մեջքի վրա, բռնել ոտքերիը ծալված և ընդունել հիմնական կանգ դրությունը:

Բ/Կքանստել, գլորվել թիակների վրա, ոտքերը և մեջքը պահել ուղիղ,ձեռքերը դնել մեջքի ետևում. Ափերով բռնել մեջքը:
Մ/Մ
3.Ուսուցանել հենացատկ,ոտքերը կծկած եղանակով:
Կատարել հրում կամրջակից,ձեռքերը դնել այծիկին և ծալված ոտքերը անցկացնել ձեռքերի միջով այծիկի վրայից,վերջում ընդունել հիմն.կանգ դրությունը:
ՇԱՐԺԱԽԱՂ`<<Հսկաներ և թզուկներ>>
4.Խաղացողները շարվում են կիսաշրջանաձև,որի դիմաց կանգնում է ուսուցիչը:ՈՒսուցիչը պայմանավորվում է խաղացողների հետ,որ երբ կտրվի <<Հսկաներ>>հրահանգը պետք է բոլորրը բարձրանան թաթերին և ձեռքերը բարձրացնեն վեր,իսկ երբ կտրվի<<Թզուկներ>>հրահանգը,ապա նրանք պետք է կքանստեն:
Մեկ<<Հսկաներ>> մեկ <<Թզուկներ>> հրահանգով,ուսուցիչը ինքն էլ խաղացողների հետ կատարում է պայմանավորված  շարժումները:Սակայն երբեմն տալիս է մի հրահանգ, իսկ ցուցադրում հակառակը:
Խաղացողները պարտավոր են լինելու վերին աստիճանի ուշադիր կատարելու, ոչ թե ցուցադրված շարժումները, այլ տրվածհրահանգը:












25րոպե



















5 րոպե













5-րոպե


































1.Խաղի ընթացքում հայացքը շեղել ուսուցչից չի թույլատրվում:
2.Սխալվող խաղացողը խաղից դուրս է գալիս, կամ կատարում խմբի առաջադրանքը:


Շարում, քայլք,վազք,շնչառությունը վերականգնող վարժություններ ընթացքում
1-2 աղեղներով դուրս ձեռքերը վեր,բարձրանալ ոտնաթաթերին
3-4 աղեղներով դուրս ձեռքերը ցած

Տնային հանձնարարություն


Դանդաղ տեմպով

1-2 շնչել

3-4 արտաշնչել
Կքանստել մեկ ոտքին, առանց ձեռքերի հենման:

Комментариев нет:

Отправить комментарий