четверг, 21 декабря 2023 г.

Հաշվետվություն

Դպրոց՝ Կրտսեր և միջին դպրոց

Մասնակիցներ՝ 1-3 րդ դասարանցիներ հարավի, արևելյանի և արևմտյանի, 6-8-րդ դաս

Ժամանակահատված՝ սեպտեմբեր-դեկտեմբեր

Դասավանդողի ամփոփումը պետք է համապատասխանի ներկայացվող պահանջներին և ներառի․

  • Առարկայական ծրագրի կատարողական (նախատեսված ծավալը իրականացված է/իրկանացված չէ/ ինչու իրականացված չէ/ինչպես է լրացվելու)

Սեպտեմբերից- դեկտեմբեր ծրագրի կատարողականով նախատեսված ծավալը իրականացվել է

  • Դասավանդողի կարգապահական տեղեկանք (բացակայություններ, դրանց լրացումներ, ուշացումներ)

Ունեցել եմ երկու օր հարգելի բացակայություն

  • Մասնակցություն առավոտյան ընդհանուր պարապմունքին (մասնակցություն, ծրագրի կազմում)

Մասնակցել եմ ընդհանուր պարապմունքներին

  • Մասնակցություն ուրբաթ-համերգներին․ բացակայությունների քանակը, պատճառը

Մասնակցել եմ ուրբաթ-համերգներին, առանց բացակայության

  • Մասնակցություն ուսումնական ժամերգություններին

Ուսումնական ժամերգությունների չեմ մասնակցել

  • թվային միջոցների կիրառումը դասերին՝ թվային անհատական գործիք, առարկայի պահանջներին համապատասխանող ծրագրերի իմացություն, կիրառում

Մարզական պարապմունքներին թվային միջոցը կիրառում եմ ներկա-բացակայի համար, տիրապետում եմ առարկայի պահանջներին համապատասխանող ծրագրերին

  • մատենավարություն /ներկա-բացակա, գնահատում/

Կատարում եմ

  • բլոգի համապատասխանությունը պահանջներին

Կարծում եմ բլոգս համապատասխանում է պահանջներին

  • սովորողների բլոգների ստուգում

Սովորողների բլոգները չեմ ստուգում

  • դասավանդողի ստեղծած ուսումնական նյութերի առկայություն
  • մեդիագրադարանի սպասարկում

չեմ սպասարկում

  • հեռավար աշխատանք

չեմ իրականացնում

  • ինքնակրթություն

ինքնակրթվում եմ , օգտվում եմ համացանցից

  • ճամփորդությունների հաշվետվություններ /նախագծի ստեղծող, մասնակից/

  1. Ռազմամարզական ճամբար
  2. Եռօրյա ճամփորդություն Արատեսի դպրական ճամբարում
  3. ԳԻՏԵԼԻՔԻ ՕՐՎԱ ԱՐԱՏԵՍՅԱՆ ՄԵԿՆԱՐԿ
  4. Եռօրյա ճամփորդություն Արտանիշի բնապահպանական վրանային ճամբարում
  5. Ռազմամարզական ճամբար 2023

  • մասնակցություն մարզական պարապմունքներին /կրթահամալիրւոմ, կրթահամալիրից դուրս/

մասնակցում եմ մարզական պարապմունքներին ամեն օր

  • մասնակցություն կրթահամալիրային միջոցառումներին

Մասնակցում եմ, ոչ բոլորին


 Դեկտեմբեր

Մարզվում են Արևմտյան դպրոց-պարտեզի առաջին դասարանցիները







Комментариев нет:

Отправить комментарий