понедельник, 13 апреля 2020 г.

Անհատական աշխատաժամանակ:Հեռավար-առցանց մարզական փաթեթ


Նախագիծ՝աշխատում ենք տանը հեռավար
Կատարման ժամանակահատվածը՝ Ապրիլի 13-ից ապրիլի 30-ը
Խնդիրները՝ ներգրավել ընտանիքի անդամներին և ընտանիքը դարձնել մեդիա միջավայր:

Մասնակիցներ՝
Առաջադրանք 6-7-րդ,9-րդ,11-րդ դասարանների և ընտրությամբ խմբերի համար:
Սովորողները բլոգում բացում են ֆիզկուլտուրա բաժինը,և մարզական նյութերը տանում են այդ բաժին:
Աշխատանքը հետևյալ ուղղություններով՝
. Ընտանեկան մարզական նախագիծ
. Առաջադրանքներ սովորողներին
. Իմ մասնակցությամբ տեսաձայնագրված մարզման ֆիլմի միջոցով տանը,բակում անհատական  կամ ընտանեկան մարզական պարապմունք:
1.Ընտրում եք ձեր սիրելի սպորտաձևը և համացանցից օգտվելով կարդում եք տվյալ մարզաձևի  պատմությունը և ձեր բառերով պատմում եք  ձեր բլոգներում և պատասխանում եք հարցերին:
. Մարզաձևի ծագումը,ստեղծման տարին,ում կողմից և որտեղ:
.Հայաստանը այդ մարզաձևով երբ է մասնակցել աշխարհի և Եվրոպայի  առաջնություններին և ինչ արդյունքներ է գրանցել:
.Ներկայումս մարզաձևը ինչ աստիճանի է զարգացած Հայաստանում:
2.Ուսումնասիրում և թարգմանում եք մարմնամարզության մասին ձեր կողմից ընտրված յուրաքանչյուր նյութ կամ վիդեոնյութ, նշելով թարգմանած նյութի աղբյուրը:
3.Ընտանիքի անդամների հետ քննարկիր մարմնամարզության կամ քո սիրելի սպորտաձևի  հայ մարզիկների նվաճումների մասին:
4.Սովորողը պարտադիր շաբաթական 2 անգամ նկարում է տեսանյութ ընտանեկան մարզման տեսաֆիլմեր,հղումը ուղարկում մարզչին:
. Տեսանկարիր ընտանեկան մարզական ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստության պարապմունք,օդափոխված սենյակում,բակերի խաղահրապարակում,պատշգամբում օգտագործելով ձեռքի տակ եղած նյութերը որպես մարզագույք,կարող ես օգտվել համացանցից:
. Ինչպիսի՞ մարզագույք ունեք ձեր տանը և ինչպես եք այն կիրառում:
Առաջադրանք 1-3-րդ դասարանցիների համար
. Ինչ մարզաձևով եք զբաղվել
. Ինչ հաջողություններ եք ունեցել, ով է եղել առաջին մարզիչը
. Եթե որևէ մարզաձևով չեք զբաղվել, ինչ սիրելի զբաղմունք եք ունեցել
.Նպատակը՝ մենակ կամ ընտանիքիդ անդամների հետ  իրականացրո՛ւ բացօթյա մարմնամարզություն,հեծանվավարություն,նկարահանիր ընթացքը, տեսանյութն ուղարկի՛ր  իմ էլեկտրոնային հասցեին
. Հարգելի սովորողներ լավ առիթ է հետաքրքրվել, բացահայտել և տեսագրել ձեր  ընտանիքի անդամներին,իմանալ նրանց մասին ավելին, հարցազրույց վարել նրանց հետ:

Մարզման ընթացքում դուք պետք է լավ պայմաններ ստեղծեք.
. Վարժությունները սկսելուց առաջ անհրաժեշտ է օդափոխել սենյակը և սկսել նախավարժանք մկանները տաքացնելու համար:

Առաջադրանքներ՝
Պարանոցի պտույտներ 20 վարկյան,դաստակների պտույտներ 20 վարկյան,ուսերի պտուըտ առաջ և հետ յուրաքանչյուր ուղղությամբ 15 վարկյան, գոտկատեղի պտույտներ 20 վարկյան, թեքումներ առաջ, հետ, աջ և ձախ ուղղություններով 6-8 անգամ յուրաքանչյուր ուղղությամբ, կքանիետ 6-8 անգամ, աջ և ձախ ոտնաթաթի պտույտներ:
Զորավարժությունների համալիր 1-3-րդ դասարանների սովորողների համար, ճիշտ կեցվածքի ձևավորում.
1.Ոտքի ուսի լայնության սկզբնական դիրքը,բացի գոտուց, գոտին՝ 1-2 ուղղություններով,մեկ ուղղությամբ, 3-4-ը՝մյուս ուղղությամբ /6-8 անգամ/:

2.Մարմնամարզական փայտ ձեռքին,1-2 զենք վերև, աջ ոտքը հետ, 3-4 ելման դրություն, նույնը կատարել ձախ ոտքով: Հետևեք կեցվածքին /6-8 անգամ/:

3.Նստեք հատակին մարմնամարզական փայտը ձեռքին,մի փոքր թեքեք պահեք 5-6 վայրկյան:Կրկնել 4-6 անգամ:

4.Ե.դ. ընդունել ստամոքսի վրա պառկած,արտակորվել պահել 5-6 վայրկյան, իջնել,կրկնել 6-8 անգամ:

5.Ե.դ. ընդունել ստամոքսի վրա պառկած դրություն,հետևի հետևից կպչեք,1-2 հետևից թեքեք ներքևի մասում և մնացեք այս դիրքում 5-6 վայրկյան, կրկնել 3-4 անգամ:

6. .Ե.դ. ընդունել ստամոքսի վրա պառկած դրություն,հետևի հետևից կպչեք,1-2 ձգեք,թեքեք,պահեք 5-6 վայրկյան, 3-4 և այլն: կրկնել 3-4 անգամ:

7.Պառկել մեջքի վրա, շոշոփեք փայտիկը 1-2 ոտքի գլխի հետևից, պահեք 5-6 վայրկյան, 3-4 և այլն: կրկնել 4-6 անգամ:

8./Մոմ/ կանգ թիակների վրա, պահել 5-6 վայրկյան:

9./ Օղակ/:

10./Կամուրջ/-կամարի կամար՝ երկու ձեռքերով,որքան հնարավոր է թեքեք ներքևի մասում: պահել 3-4 վայրկյան:

11./Նավակ/:

Կատարել մարմնամարզական վարժություններ, զամբյուղ,թեքումներ առաջ ոտքերը զատած և միասին դրությամբ:





 

Комментариев нет:

Отправить комментарий