Նախագիծ՝աշխատում ենք տանը հեռավար
Կատարման ժամանակահատվածը՝ Ապրիլի 13-ից ապրիլի 30-ը
Խնդիրները՝ ներգրավել
ընտանիքի անդամներին և ընտանիքը դարձնել մեդիա միջավայր:
Առաջադրանք 6-7-րդ,9-րդ,11-րդ դասարանների և ընտրությամբ խմբերի համար:
Սովորողները բլոգում բացում են ֆիզկուլտուրա բաժինը,և մարզական
նյութերը տանում են այդ բաժին:
Աշխատանքը հետևյալ
ուղղություններով՝
. Ընտանեկան
մարզական նախագիծ
. Առաջադրանքներ
սովորողներին
. Իմ մասնակցությամբ
տեսաձայնագրված մարզման ֆիլմի միջոցով տանը,բակում անհատական կամ ընտանեկան մարզական պարապմունք:
1.Ընտրում
եք ձեր սիրելի սպորտաձևը և համացանցից օգտվելով կարդում եք տվյալ մարզաձևի պատմությունը և ձեր բառերով պատմում եք ձեր բլոգներում և պատասխանում եք հարցերին:
. Մարզաձևի
ծագումը,ստեղծման տարին,ում կողմից և որտեղ:
.Հայաստանը
այդ մարզաձևով երբ է մասնակցել աշխարհի և Եվրոպայի առաջնություններին և ինչ արդյունքներ է գրանցել:
.Ներկայումս մարզաձևը ինչ աստիճանի է զարգացած Հայաստանում:
2.Ուսումնասիրում
և թարգմանում եք մարմնամարզության մասին ձեր կողմից ընտրված յուրաքանչյուր նյութ կամ
վիդեոնյութ, նշելով թարգմանած նյութի աղբյուրը:
3.Ընտանիքի
անդամների հետ քննարկիր մարմնամարզության կամ քո սիրելի սպորտաձևի հայ մարզիկների նվաճումների մասին:
4.Սովորողը պարտադիր շաբաթական 2 անգամ նկարում է տեսանյութ
ընտանեկան մարզման տեսաֆիլմեր,հղումը ուղարկում մարզչին:
. Տեսանկարիր
ընտանեկան մարզական ընդհանուր ֆիզիկական պատրաստության պարապմունք,օդափոխված սենյակում,բակերի
խաղահրապարակում,պատշգամբում օգտագործելով ձեռքի տակ եղած նյութերը որպես մարզագույք,կարող
ես օգտվել համացանցից:
. Ինչպիսի՞ մարզագույք ունեք ձեր տանը և ինչպես եք
այն կիրառում:
Առաջադրանք
1-3-րդ դասարանցիների համար
. Ինչ
մարզաձևով եք զբաղվել
. Ինչ
հաջողություններ եք ունեցել, ով է եղել առաջին մարզիչը
. Եթե
որևէ մարզաձևով չեք զբաղվել, ինչ սիրելի զբաղմունք եք ունեցել
.Նպատակը՝ մենակ
կամ ընտանիքիդ անդամների հետ իրականացրո՛ւ բացօթյա մարմնամարզություն,հեծանվավարություն,նկարահանիր
ընթացքը, տեսանյութն ուղարկի՛ր իմ էլեկտրոնային հասցեին
. Հարգելի
սովորողներ լավ առիթ է հետաքրքրվել, բացահայտել և տեսագրել ձեր ընտանիքի անդամներին,իմանալ նրանց մասին ավելին,
հարցազրույց վարել նրանց հետ:
Մարզման ընթացքում
դուք պետք է լավ պայմաններ ստեղծեք.
. Վարժությունները
սկսելուց առաջ անհրաժեշտ է օդափոխել սենյակը և սկսել նախավարժանք մկանները տաքացնելու
համար:
Առաջադրանքներ՝
Պարանոցի պտույտներ 20 վարկյան,դաստակների պտույտներ 20 վարկյան,ուսերի
պտուըտ առաջ և հետ յուրաքանչյուր ուղղությամբ 15 վարկյան, գոտկատեղի պտույտներ 20 վարկյան,
թեքումներ առաջ, հետ, աջ և ձախ ուղղություններով 6-8 անգամ յուրաքանչյուր ուղղությամբ,
կքանիետ 6-8 անգամ, աջ և ձախ ոտնաթաթի պտույտներ:
Զորավարժությունների
համալիր 1-3-րդ դասարանների սովորողների համար, ճիշտ կեցվածքի ձևավորում.
1.Ոտքի
ուսի լայնության սկզբնական դիրքը,բացի գոտուց, գոտին՝ 1-2 ուղղություններով,մեկ ուղղությամբ,
3-4-ը՝մյուս ուղղությամբ /6-8 անգամ/:
2.Մարմնամարզական
փայտ ձեռքին,1-2 զենք վերև, աջ ոտքը հետ, 3-4 ելման դրություն, նույնը կատարել ձախ
ոտքով: Հետևեք կեցվածքին /6-8 անգամ/:
3.Նստեք
հատակին մարմնամարզական փայտը ձեռքին,մի փոքր թեքեք պահեք 5-6 վայրկյան:Կրկնել 4-6
անգամ:
4.Ե.դ.
ընդունել ստամոքսի վրա պառկած,արտակորվել պահել 5-6 վայրկյան, իջնել,կրկնել 6-8 անգամ:
5.Ե.դ.
ընդունել ստամոքսի վրա պառկած դրություն,հետևի հետևից կպչեք,1-2 հետևից թեքեք ներքևի
մասում և մնացեք այս դիրքում 5-6 վայրկյան, կրկնել 3-4 անգամ:
6. .Ե.դ.
ընդունել ստամոքսի վրա պառկած դրություն,հետևի հետևից կպչեք,1-2 ձգեք,թեքեք,պահեք
5-6 վայրկյան, 3-4 և այլն: կրկնել 3-4 անգամ:
7.Պառկել
մեջքի վրա, շոշոփեք փայտիկը 1-2 ոտքի գլխի հետևից, պահեք 5-6 վայրկյան, 3-4 և այլն:
կրկնել 4-6 անգամ:
8./Մոմ/
կանգ թիակների վրա, պահել 5-6 վայրկյան:
9./ Օղակ/:
10./Կամուրջ/-կամարի
կամար՝ երկու ձեռքերով,որքան հնարավոր է թեքեք ներքևի մասում: պահել 3-4 վայրկյան:
11./Նավակ/:
Կատարել մարմնամարզական վարժություններ, զամբյուղ,թեքումներ
առաջ ոտքերը զատած և միասին դրությամբ:
Комментариев нет:
Отправить комментарий