вторник, 9 сентября 2025 г.

Մարմնամարզության ընտրության գործունեության նախագիծ

 նախագիծ

Դասարաններ․ 1–3-րդ
Տևողությունը․ ուսումնական տարի
Ժամանակացույց․ շաբաթական 1 պարապմունք (40–45 րոպե)


Նպատակ

  • Զարգացնել սովորողների ֆիզիկական պատրաստվածությունը։
  • Խթանել ճկունություն, հավասարակշռություն և կոորդինացիա։
  • Ձևավորել առողջ ապրելակերպի նկատմամբ հետաքրքրություն և դրական վերաբերմունք։

Խնդիրներ

  • Սովորեցնել հիմնական մարմնամարզական վարժություններ՝
    • գլուխկոնծի (առաջ և հետ),
    • կանգ թիակների վրա,
    • կամուրջ,
    • պարզ ցատկեր,
    • հավասարակշռության և ձգման վարժություններ։
  • Հետաքրքիր խաղերի միջոցով խրախուսել մասնակցությունը։
  • Զարգացնել ինքնուրույն վարժվելու և կարգապահության հմտությունները։

Սպասվող արդյունքներ

  • Սովորողները կկարողանան կատարել հիմնական մարմնամարզական վարժություններ։
  • Կբարձրանա նրանց շարժողական ակտիվությունը, ճկունությունն ու ուժը։
  • Կզարգանա համագործակցությունը խմբում։
  • Կձևավորվի առողջ ապրելակերպի հանդեպ դրական վերաբերմունք։

Իրականացման ձևեր

  • Խմբային պարապմունքներ՝ մարզադահլիճում կամ բացօթյա։
  • Խաղային և մրցութային վարժություններ՝ հետաքրքրությունը բարձրացնելու համար։
  • Պարբերաբար կրկնություն և բարդության աստիճանական բարձրացում։

Գնահատում

  • Մասնակցության ակտիվություն։
  • Վարժությունների ճիշտ կատարման աստիճան։
  • Խմբային համագործակցություն։


воскресенье, 7 сентября 2025 г.

Լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ 2025-2026

Մասնակիցներ

  • Սեբաստացի և ոչ Սեբաստացի սովորողներ

Պահանջներ

  • Պարապմունքներին ներկայանալ համապատասխան մարզական համազգեստով։
  • Մասնակցել կարող են հինգ տարեկանից սկսած անձինք։

Մարմնամարզական պարապմունքներ

  • Կազմակերպվում են կրթահամալիրի մարմնամարզական մարզադահլիճում։
  • Վճարը՝ 8000 դրամ։
  • Տևողությունը՝ շաբաթական 2 օր։

Մարզումների օրերը և ժամերը

  • Երեքշաբթի՝ 15:00 – 16:30
  • Հինգշաբթի՝ 15:00 – 16:30

Կոնտակտային տվյալներ

Ընտրությամբ գործունեության ծրագիր 2025-2026


 Հոկտեմբեր

1.

2.

3.



Մարմնամարզական ստուգատես 2025–2026

Ներածություն

Մարմնամարզական ստուգատեսը հանրակրթության մեջ ֆիզկուլտուրայի և ընտրությամբ գործունեության դասաժամերին ձեռք բերված հմտությունների յուրօրինակ ամփոփում է։ Այն հնարավորություն է տալիս սովորողներին ցուցադրել իրենց կարողությունները, ստուգել ուժերը և ամրապնդել առողջ ապրելակերպի մշակույթը։ Ստուգատեսը միաժամանակ դասավանդողների և սովորողների հեղինակային, ստեղծագործական փորձի ներկայացում ու տարածում է։

Կազմակերպչական մաս

  • Կազմակերպիչ – Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի մարզադպրոց
  • Անցկացման վայրը – Կրթահամալիրի մայր դպրոցի մարմնամարզական մեծ սրահ
  • Անցկացման ժամանակը – 2025 թ. հունվարի ճամբարի ընթացքում, մեկնարկը՝ հունվարի 7-ին
  • Հատկություն – Ստուգատեսը անցկացվում է որպես ամենամյա ավանդական միջոցառում (տասներորդ անգամ)

Մասնակիցներ

  1. Կրտսեր դպրոց․ 5–6 տարեկաններ, 1-ին դասարան
  2. Կրտսեր դպրոց․ 2–3–4-րդ դասարաններ
  3. Կրտսեր դպրոց․ 5-րդ դասարան
  4. Միջին դպրոց․ 6–8-րդ դասարաններ և մարմնամարզության ընտրությամբ խմբեր

Ծրագրերը և նորմատիվները կազմում և իրականացնում է կրթահամալիրի մարզադպրոցը։

Գնահատման չափանիշներ

  • Մասնակցություն – յուրաքանչյուր սովորող խրախուսվում է ակտիվ մասնակցության համար
  • Տեխնիկա – վարժությունների ճիշտ և անվտանգ կատարման մակարդակ
  • Ստեղծագործական մոտեցում – շարժումների ինքնատիպություն և համարձակություն
  • Թիմային համագործակցություն – խմբային ելույթներում միասնականություն և համագործակցություն

Ժամանակացույց

Ստուգատեսի կոնկրետ օրերը և հերթականությունը սահմանվում և հրապարակվում է կրթահամալիրի մարզադպրոցի կողմից։

Մարմնամարզության ուսումնական ծրագիր 2025_ 2026

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր

Մարմնամարզության ուսումնական ծրագիր

2025–2026 ուսումնական տարում


Ներածություն

Մարմնամարզության ուսումնական ծրագրի նպատակը սովորողների առողջ ապրելակերպի մշակույթի ձևավորումն է, ֆիզիկական կարողությունների զարգացումը, շարժողական հմտությունների բարելավումը և թիմային համագործակցության կարողությունների ամրապնդումը։
Ծրագիրը կառուցված է տարիքային առանձնահատկություններին համապատասխան՝ ներառելով ինչպես պարտադիր (պետական), այնպես էլ ընտրովի (խմբակային) 

1-ին դասարան

  • Վազք, քայլք տարբեր ձևերով
  • Ցատկեր տեղից և շարժումով
  • Գնդակով վարժություններ՝ նետում, բռնում
  • Հավասարակշռության վարժություններ՝ գծի վրայով քայլք
  • Հիմնական գլորումների նախապատրաստում
  • Խմբային խաղեր և շնչառական վարժություններ

2-րդ դասարան

  • Վազք կարճ տարածությունների վրա, ուղղության փոփոխությամբ
  • Ցատկեր փոքր խոչընդոտների վրայով
  • Գնդակի նետում թիրախի վրա
  • Առաջ գլորում գորգի վրա
  • Հավասարակշռություն նստարանի վրա
  • Խմբային էստաֆետաներ և շարժողական խաղեր

3-րդ դասարան

  • Վազք, ցատկեր, նետումներ ավելի բարդ տարբերակներով
  • Գնդակի նետում թիրախի վրա, 5–10 մ հեռավորությունից
  • Հիմնական գլորումներ՝ առաջ, կողային, հետ
  • Հավասարակշռություն նստարանի վրա
  • Խմբային խաղեր՝ էստաֆետաներ, մրցակցային վազք

4-րդ դասարան

  • Վազք՝ արագացումներով, 60 մ մրցավազք
  • Ցատկեր՝ տեղից երկարության չափումներ
  • Գնդակի նետում՝ բարձրության և հեռավորության
  • Գլորումներ առաջ, հետ, կողմ, կիսապիրուետով
  • Հավասարակշռության վարժություններ սարքավորումների վրա
  • Խմբային խաղեր՝ արագ արձագանք, մրցույթներ

5-րդ դասարան

  • Վազք 80–100 մ
  • Ցատկեր՝ երկարություն, բարձրություն
  • Գնդակի նետում տարբեր տեխնիկայով
  • Մարմնամարզություն՝ գլորումներ, հենումներով վարժություններ
  • Հավասարակշռություն՝ պարանով քայլք
  • Ֆուտբոլի և բասկետբոլի տարրեր

6-րդ դասարան

  • Վազք՝ միջին տարածության, արագության փոփոխմամբ
  • Ցատկեր արգելքների վրայով
  • Նետումներ՝ գնդակով և այլ մարզական առարկաներով
  • Մարմնամարզություն՝ հենումներով պտույտներ, պարզեցված ակրոբատիկա
  • Հավասարակշռություն շարժվող հարթակների վրա
  • Թիմային խաղեր (ֆուտբոլ, վոլեյբոլի տարրեր)

7-րդ դասարան

  • Վազք 200–400 մ
  • Ցատկեր բարդ գոտիներում
  • Նետումներ գնդակով, փայտով (թեթև նիզակ)
  • Մարմնամարզություն՝ բարդ գլորումներ
  • Հավասարակշռություն՝ երկար նստարանի վրա
  • Թիմային խաղեր՝ ֆուտբոլ, բասկետբոլ, վոլեյբոլ

8-րդ դասարան

  • Վազք՝ միջին և երկար տարածություններ
  • Ցատկեր երկարության ու բարձրության
  • Նետումներ՝ նիզակ, գնդակ 1–2 կգ
  • Մարմնամարզություն՝ հենման փորձեր, պարզեցված սալտո
  • Հավասարակշռության բարդ վարժություններ
  • Թիմային խաղեր՝ կանոններով

9-րդ դասարան

  • Վազք՝ 800–1000 մ
  • Ցատկեր՝ բարդ կոմբինացիաներով
  • Նետումներ՝ գնդակով, նիզակով, սկավառակով
  • Մարմնամարզություն՝ ակրոբատիկ կապակցված վարժություններ
  • Հավասարակշռություն՝ բարդ դիրքեր
  • Թիմային խաղեր՝ մրցակցային հանդիպումներ

 Ընտրովի (խմբակային) ծրագրեր

1-ին դասարան

  • Ջերմացման խաղեր և ձգողական վարժություններ
  • Ցատկեր մատրասի վրա
  • Առաջ գլորում
  • Հավասարակշռության վարժություններ՝ «ծառի դիրք», «արծվի դիրք»
  • Խմբային խաղեր և հանգստացնող վարժություններ

2-րդ դասարան

  • Ջերմացում երաժշտության ներքո
  • Ցատկեր մատրասի և նստարանի վրայից
  • Առաջ և կողային գլորումներ գորգի վրա
  • Հավասարակշռություն նստարանի վրա՝ ձեռքի դիրքերի փոփոխությամբ
  • Պարանով ցատկեր

3-րդ դասարան

  • Ակրոբատիկա՝ գլորումներ առաջ, հետ, կողային
  • Ցատկեր մատրասի վրա, պարզեցված պիրուետներ
  • Հավասարակշռություն նստարանի վրա
  • Խաղային մարմնամարզություն

4-րդ դասարան

  • Գլորումներ տարբեր ուղղություններով
  • Ցատկեր նստարանի վրայից
  • Հավասարակշռություն՝ «ծառի դիրք», «ասեղի դիրք»
  • Պարանով վարժություններ
  • Խմբային ելույթներ

5-րդ դասարան

  • Ցատկեր մատրասի վրայից, պարանով բարձրացում
  • Կիսասալտո փորձեր
  • Հենումներով վարժություններ (ձեռքի հենում պատի մոտ)
  • Հավասարակշռության կոմբինացիաներ
  • Խմբային կոմպոզիցիաներ երաժշտությամբ

6-րդ դասարան

  • Հենումներով վարժություններ՝ ձեռքի վրա կանգի նախապատրաստություն
  • Ցատկեր պտույտով
  • Գլորումների կոմբինացիաներ
  • Պարային շարժումների ինտեգրում մարմնամարզության մեջ

7-րդ դասարան

  • Ձեռքի վրա կանգ պատի մոտ (5–10 վայրկյան)
  • Ցատկեր ու պտույտներ սարքավորումների վրա
  • Հավասարակշռության բարդ դիրքեր զույգերով
  • Մրցույթ-խաղեր

8-րդ դասարան

  • Ձեռքի վրա կանգ ինքնուրույն
  • Կիսասալտո առաջ և կողային
  • Ցատկեր սարքավորումների վրայից մատրասի վրա
  • Խմբային ակրոբատիկ կոմբինացիաներ
  • Ելույթների պատրաստում

9-րդ դասարան

  • Ակրոբատիկ կոմպոզիցիաներ (գլորումներ, սալտո)
  • Ձեռքի վրա կանգ և շարժում ձեռքի վրա
  • Ցատկեր բարդ կոմբինացիաներով
  • Հավասարակշռության խմբային ելույթներ
  • Ցուցադրական ելույթներ՝ դպրոցի միջոցառումներին

Տարեկան ժամային բաշխման օրինակ

  • Վազք և ցատկեր – 8 ժամ
  • Մարմնամարզություն և ակրոբատիկա – 12 ժամ
  • Նետումներ և գնդակային վարժություններ – 6 ժամ
  • Հավասարակշռություն և ճկունություն – 6 ժամ
  • Խմբային խաղեր և մրցույթներ – 10 ժամ
  • Ընտրովի ծրագրեր – 8 ժամ

Ծրագիրն ապահովում է աշակերտների ամբողջական ֆիզիկական զարգացումը, ձևավորում առողջ ապրելակերպի հիմունքները և հնարավորություն տալիս ընտրովի խմբակային պարապմունքներով խորացնել մարզական հետաքրքրությունները։


Ընտրությամբ գործունեության ծրագիր 2025-2026


Սպորտային մարմնամարզություն և ակրոբատիկա

Սպորտային մարմնամարզությունն ու ակրոբատիկան նպաստում են սովորողների ֆիզիկական, մտավոր և հոգեբանական զարգացմանը։ Դրանք ապահովում են շարժողական համակարգի համաչափ զարգացում, ճկունություն, ուժ, արագություն, հավասարակշռություն և կոորդինացիա։

Կրթահամալիրի պայմանները հնարավորություն են տալիս իրականացնել մարմնամարզական և ակրոբատիկ վարժություններ, որոնք զարգացնում են սովորողների հիմնական ֆիզիկական որակները։


Նպատակ

  • Սովորողների մոտ ձևավորել սպորտային մարմնամարզության և ակրոբատիկայի սկզբնական հմտություններ։
  • Զարգացնել ֆիզիկական հիմնական որակները՝ ուժ, ճկունություն, արագություն, ճարպկություն, դիմացկունություն։
  • Նպաստել գեղեցիկ, ճիշտ և արտահայտիչ շարժումների մշակմանը։
  • Սովորեցնել անվտանգության կանոնները և ինքնավերահսկման հմտությունները։

Խնդիրներ

  1. Առողջության պահպանում և ամրապնդում։
  2. Սպորտային մարմնամարզության և ակրոբատիկայի տեսական գիտելիքների հաղորդում։
  3. Հիմնական մարմնամարզական և ակրոբատիկ հմտությունների ձևավորում։
  4. Կոորդինացիայի, հավասարակշռության և ճկունության զարգացում։
  5. Թիմային և զույգային ակրոբատիկ վարժությունների միջոցով վստահության, համագործակցության և կարգապահության զարգացում։
  6. Սովորողների մոտ ինքնավստահության, կամային որակների և ստեղծագործական մոտեցման զարգացում։

Դասի կառուցվածքը

I. Նախապատրաստական մաս (10–12 րոպե)

  • Քայլք, դանդաղ վազք, թեթև ցատկեր։
  • Ձգողական և շնչառական վարժություններ։
  • Հոդերի շարժունակության և մկանային համակարգի ակտիվացման վարժություններ։

Նպատակ – օրգանիզմի ընդհանուր տաքացում և մարզման համար նախապատրաստում։


II. Հիմնական մաս (25–30 րոպե)

Մարմնամարզություն

  • Հենացատկեր (ցատկեր, պտույտներ, կքանիստով վարժություններ)։
  • Վարժություններ մարմնամարզական պատի, նստարանի, օղերի, գերանի վրա։
  • Ցատկապարանով վարժություններ։
  • Ռիթմիկ շարժումներ՝ ճկունության և շարժման գեղեցկության զարգացման համար։

Ակրոբատիկա

  • Գլխակորույտեր (առաջ, հետ)։
  • Ձեռքերով կանգ (հենում, օգնությամբ և ինքնուրույն)։
  • Կուլվակեր (առաջ և կողմերով)։
  • Ակրոբատիկ կապակցություններ՝ գլուխկոնք, պտույտներ, ցատկեր։
  • Զույգային և խմբային ակրոբատիկ վարժություններ՝ վստահության և համագործակցության զարգացման համար։

Նպատակ – ձևավորել և զարգացնել սպորտային մարմնամարզության ու ակրոբատիկայի հիմնական հմտությունները։


III. Եզրափակիչ մաս (5–8 րոպե)

  • Թուլացնող և ձգողական վարժություններ։
  • Շնչառական վարժություններ։
  • Դասի արդյունքների ամփոփում, սխալների վերլուծություն։

Նպատակ – օրգանիզմի վերադարձ բնական ռիթմին և ստացած գիտելիքների ամրապնդում։


Նշում․ Վարժությունների բարդությունը և ծավալը ընտրվում են սովորողների տարիքի, ֆիզիկական պատրաստվածության և ուսուցման փուլերի համաձայն։



вторник, 26 августа 2025 г.

Դաստիարակների մարզական պարապմունք

Դիտեք նկարաշարը`

Եռօրյա Արտանիշ

Կրթահամալիրի Արտանիշի վրանային ճամբար

Ճամբարի կազմակերպման օրերը՝ սեպտեմբերի 5-7 Արշավախմբային ճամբարի վայրը` Արտանիշ, /հեռավորությունը՝ 136 կմ/

Մասնակիցներ՝ Միջին դպրոցի տարատարիք սովորողներ,

среда, 9 июля 2025 г.

Համագործակցային նախագիծ Արևելքի ճամբարականներ հետ

Այսօր այցելեցինք Ուսումնական ագարակ, որից հետո վերադարձանք Արևելյան դպրսց և վայելեցինք մաքուր լողավազանի ջուրը։
Դիտեք նկարաշարը`

понедельник, 30 июня 2025 г.

Արտանիշի վրանային ճամբար

Մարզական լրացուցիչ կրթության խումբ. Ուղեգիր

Վայրը՝ Գեղարքունիքի մարզ, Արտանիշ թերակղզի, Շողակաթ գյուղի լողափային տարածք

Ժամանակահատվածը՝ հուլիսի 13-15

Երթուղի`

Մեկնում՝ հուլիսի 13-ին՝ժամը 08:00, Սուրբ Երրորդություն եկեղեցու բակից, Երևան-Բջնի-Հրազդան-Սևան-Արտանիշ

վերադարձ՝ Արտանիշ- Ծովագյուղ-Սևան — Երևան

Վերադարձ՝ հուլիսի 15-ին , մինչև ժամը` 20:00 վայրը՝ Սրբ․ Երրորդություն եկեղեցու բակ

Հայրենագիտական կանգառներ՝

Բջնի հանքային ջրի աղբյուրի մոտ

Ժայռաբեկոր

Վերադարձին՝

Ծովագյուղ՝ Ցամաք ձոր մատուռ

Պատասխանատուներ՝ 

Անդրանիկ Դարբինյան, Ռոզա Գսպոյան

վարորդ՝  Սարգիս Ավագյան  60DQ077. 098533504

Նպատակը՝

Ճանաչել, ուսումնասիրել Սևանա լճի, շրջակայքի բնապահպանական խնդիրները,
Կարևորել լճի ռեսուրսը, գնահատել նրա դերը,
ճամբարային կյանքի հմտությունների բարելավում,
Բնապահպանական կենցաղի կիրառում,
լող, մարզումներ, առողջ ապրելակերպի կարևորում,
Օրակարգում՝
Բնապահպանական գործունեություն,
Մարզական գործունեություն,
Լող,

Բարձունքի հաղթահարում

Օր առաջին՝

08։00 մեկնում
10։00 կանգառ Սևանավանք
11։00 կանգառ ժայռաբեկորի մոտ, բրդուճային ընդմիջում 
13։30 ժամանում․ իրերի տեղավորում
14։00 ծանոթացում ճամբարային կարգուկանոնին, տեղանքին
14։30-ից հանգստի ժամ

15։30 ճաշ
16։00-ից պատրաստում անվտանգ լողին, լող, լողուսուցում
18։00 մրգային ընդմիջում
20։00 ընթրիք
21։00 զրույցներ խարույկի շուրջ
23։00 քուն

Օր երկրորդ

06:30 վերկաց, հիգիենայի ժամ
07։00 բարձունքի հաղթահարում՝ Արտանիշ
12:00-13։00 հանգստի ժամ

13։00-14։00 լող, լողուսուցում

14:00-14:30 Բնապահպանական նախագիծ (լողափի մաքրում, աղբի տեսակավորում, ճյուղերի դասավորում, տարածքի փոցխում)

14։30-15։00 ճաշ 
15։00- լող, լողուսուցում 
18։00 մրգային ընդմիջում
19։00 մարզական խաղեր
20։00 ընթրիք
21։00 քննարկումներ, երգ, պար, խարույկ

23։00 քուն

Օր երրորդ

07։30 վերկաց, հիգիենայի ժամ

08։00 նախավարժանք

09։00 նախաճաշ

10։00-11։00 Բնապահպանական նախագիծ (լողափի մաքրում, աղբի տեսակավորում, ճյուղերի դասավորում, տարածքի փոցխում)
11։00-14։00 Լող, լողուսուցում
14:00-Ճաշ
15։00՝  մարզական խաղեր

16:00-17:00 լող, լողուսուցում

17:30 իրերի հավաքում,տարածքի հանձնում

Կանգառ՝ Մատուռ

Անհրաժեշտ իրեր ճամբարի համար՝

1. Առաջին օրվա սնունդ՝  նախաճաշի բրդուճներ, միրգ: Աշխատեք բրդուճները չփչացող մթերքներով պատրաստել,
2. Ջուր անհատական շշով,
3. Ուսապարկ
4.Անհատական ճամփորդական սպասք
5. Աղբի տոպրակներ/3-5 հատ/, ձեռնոց
6. Հագուստ 3 օրվա համար, տաք բաճկոն, անձրևապաշտպան բաճկոն, լողազգեստ, սրբիչ, տաք գուլպաներ, ռետինե հողաթափեր, սպորտային հարմար կոշիկներ
7. Քնապարկ
8. Հիգիենայի պարագաներ՝ ատամի խոզանակ, ատամի մածուկ, սանր, սրբիչ, օճառ, անձեռոցիկ՝ թաց և չոր, արևապաշտպան քսուք, անհատական)[ դեղատուփ
9. Լապտեր
10. Շախմատ, գիրք, ինտելեկտուալ սեղանի խաղեր, հեռադիտակ, կողմնացույց, գնդակ, բատմիտոն։

Նախահաշիվ՝

Ուղեգիրը մեկ սովորողի համար 10.000 դրամ է

Տրանսպորտի գումար՝ 80.000

Տրանսպորտ՝ (կրթահամալիրի մասնակի աջակցությամբ)աջակցություն 40. 000

Մասնակիցներ՝

1.Մելքոնյան Նարե 8-րդ դաս

2. Կարապետյան Միլենա 8-րդ դաս

3.  Շահբազյան Արմեն  8.1 դաս

4. Բորիս Դումանյան 8-րդ դաս

5.Դավիթ Աբգարյան 6-րդ  դաս

6 Եվա Ներսիսյան 7-րդ դաս

7 Անգելինա Ներսիսյան 8-րդ դաս

8 Համլետ Խամոյան 8-րդ դաս

9. Սումբատյան Անդրանիկ

10. Լյուդմիլա Լուկին

11.Լուկին Ալեքս 10-րդ դաս

12 Մայրամ Գաբրիելյան 8-րդ դաս

13. Վիկտորյա Վարդանյան 6րդ դաս

14.Արսեն Վարդանյան  ծնող

15.Միքայել հակոբյան 8-րդ դաս.

16.Սերգեյ Մաճկալյան 10-րդ դաս..

17.Գեղամ Սիմոնյան 7-րդ դաս.

18.Միլենա Եսայան 10-րդ դաս.

19.Լիլյա Խաչատրյան 10-րդ դաս.