Ռոզա Գսպոյան
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
2019-2020
(Переместить в ...)
Главная страница
Օլիմպիական չեմպիոններ:Սպորտային մարմնամարզություն
Մարմնամարզության դերը յուրաքանչյուր տարիքում
2019-2020 ուս.տարի
Մարմնամարզական պարապմունքներ
Մարզական ընտրությամբ և լրացուցիչ կրթության ծրագիր 2022-2023թ.
Ձմեռային ճամբար. Հարավային դպրոց-պարտեզի մարմնամար...
Ճամփորդություններ
Նախագծեր, ծրագրեր
Իմ մասին
Առարկայական ծրագրեր: Անհատական աշխատաժամանակ
▼
Առարկայական ծրագրեր, անհատական աշխատաժամանակ
(Переместить в ...)
2016-2017 ուս.տարի
Սովորողների բլոգները
Անհատական պլան
Ուսումնական նյութեր
Օգտագործվող այլ ուսումնական նյութեր
Ուսումնական պարապմունքներ
Ուսուցչի օրագիր
Հոդված
Թարգմանություն
Սովորողների ճամբար
Ստուգատես
Ելույթներ ԶԼՄ-ներում
Կրթական փոխանակումների նախագծեր
2019-2020 ուս.տարի
Մարմնամարզական պարապմունքներ
Մարզական ընտրությամբ և լրացուցիչ կրթության ծրագիր 2022-2023թ.
Ճամփորդություններ
Նախագծեր, ծրագրեր
Ձմեռային ճամբար. Հարավային դպրոց-պարտեզի մարմնամար...
Օլիմպիական չեմպիոններ:Սպորտային մարմնամարզություն
Մարմնամարզության դերը յուրաքանչյուր տարիքում
▼
среда, 23 августа 2023 г.
Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը
Թեմա 1 (5 ժամ)․
Ուսուցման կառավարման համակարգերի (LMS) ֆունկցիոնալ հնարավորությունները և այդ միջավայրի կիրառումը էլեկտրոնային դասընթացի ստեղծման, կազմակերպման և կառավարման գործընթացում
Բլոգային-գործնական աշխատանք
՝:
Դասարանի, խմբի ստեղծում, նոր օգտատերերի ներմուծում-հեռացում
Առաջադրանքների ստեղծում, հղումների տրամադրում ըստ առաջնայնության
Ֆայլերի ներբեռնում, գործարկումներ
Համօգտագործվող ֆայլերի առաջնայնությունների տրամադրում
Հանդիպման կազմակերպում, պլանավորում, օրացույցում ներառում
Թեմա 2 (5 ժամ)․
Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգ, էլեկտրոնային մատյան
Բլոգային-գործնական աշխատանք
՝
Էլեկտրոնային մատենավարության հմտություններ
Մատյանի լրացում․ հաշվառում, գնահատում, ամփոփում
Թեմա 3 (4 ժամ)․
Թվային առաջադրանքների ստեղծումը ուսուցման կառավարման համակարգերի թվային գործիքների միջոցով
Բլոգային-գործնական աշխատանք
՝
Ցուցադրության, շնորհանդեսի ստեղծում
Հղումների տրամադրում
Տեսանյութերի ստեղծում
Ձայնանյութերի ստեղծում
Թեմա 4 (2 ժամ)․
Առցանց գրատախտակի գործիքակազմը
Բլոգային-գործնական աշխատանք
՝
Առցանց գրատախտակների ուսումնասիրություն
Հղումների տրամադրում
Թեմա 5․
Կրթական կայքերի էությունը, օգտագործման առանձնահատկությունները, ընձեռած հնարավորությունները
Կրթական կայքերի հղումների որոնում
Նյութերի, պաշարների գործածում
Նյութի որոնում
Նյութի արժեհավատության գնահատում
Տարբեր կայքերում, ֆորումների գրագետ գրանցումներ
Թեմա 6․
«Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում» բաժնի ամփոփում
Комментариев нет:
Отправить комментарий
‹
›
Главная страница
Открыть веб-версию
Комментариев нет:
Отправить комментарий